協會600x600  

 

 



徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

文章內容轉至 魔鏡歌詞網   http://mojim.com/
>如有侵權請告知,我會盡快刪除<

2.危險世界 (修改)  徵信社
作詞:方大同
作曲:方大同
編曲:方大同 / Derrick Sepnio
監製:方大同 / Derrick Sepnio

一條毒蛇別靠近 遇到老虎就要小心
避開獵人的陷阱 別總說那是命運

緊緊握著我的手 衝出千變的迷宮
我不放開你的手 不讓你受傷害

我在 這裡證明對你多愛
何時證明對你的愛now
再不需要你看left 再不需要你看right
在你面前不管世界多危險啊
有我站在你身邊啊 保護你我不厭倦啊
面對未來的一切一切一起體驗

水中鯉魚也著迷 千紙鶴帶來的含義
這是我們的天意 緣份沒有有效期

緊緊握著我的手 衝出千變的迷宫
我不放開你的手 不讓你受傷害

我在 這裡證明對你多愛
何時證明對你的愛now
再不需要你看left 再不需要你看right
在你面前不管世界多危險啊
有我站在你身邊啊 保護你我不厭倦啊
面對未來的一切一切一起體驗

一起感受這個地球不同的溫度
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網4.小方 (修改)徵信社
作曲:方大同 / C 君 / 李春波
作詞:方大同 / 李春波

謝謝你 給我的愛 今生今世 我不忘懷
謝謝你 給我的溫柔 伴我度過那個年代

I wanna thank you, wanna thank you
wanna thank you woah
I wanna thank you, wanna thank you
wanna thank you woah

謝謝你給我的愛 謝謝曾經陪伴我的海
在 這個小孩小小的時代
大家都笑笑的實在
是在 午睡還夢著將來 五歲就到了上海
以為我不愛說話 是因為中文太差
多謝老師 老是考試
搞盡腦汁 才知道是好事
記得同學跟我盪過鞦韆
下雨時間 我們一起躲在屋簷徵信社
你送的書籤 已經不在身邊
但是還是會叫人想念 下一篇說說我的初戀

謝謝你 給我的愛 今生今世 我不忘懷
謝謝你 給我的溫柔 伴我度過那個年代

I wanna thank you, wanna thank you
wanna thank you woah
I wanna thank you, wanna thank you
wanna thank you woah

我的初戀叫MUSIC 她讓我戀愛 ING
樂器 和音樂等於I AM FREE
STEVIE MARVIN MJ 還有MTV
努力學習 學習努力
ABC 我的課本是他門的專輯
父母的鼓勵讓我對它們更專一
沒有叫我做醫生 太空人
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網 
只有說我的音樂太動人
帶動人 一起跟著節奏
在不同的街頭大家一起接受
這種享受 我最講究
也許我有一些音樂慧根
也許我想用音樂為生
或者說 不想有悔恨
一輩子做音樂人

謝謝你 給我的愛 今生今世 我不忘懷
謝謝你 給我的溫柔 伴我度過那個年代

謝謝公司讓我作我的歌
謝謝DJ播我的歌 和我的歌迷聽我的歌
愛我的歌 就算你不太會唱我的歌
唱我的歌的各位歌手要我的歌
各個樂手監製有見識 堅持
就算有人說不現實 堅持
突破自己的限制

要謝謝你的關心 要謝謝你的歡心
給我最好的環境 這些年來都好安心
要謝謝你的關心 要謝謝你的歡心
給我最好的環境 這些年來都好安心

Everybody say …Ooo
Everybody say …Ooo
Everybody say …Ooo
Everybody say …Ooo

I wanna thank you, wanna thank you
wanna thank you woah
I wanna thank you, wanna thank you
wanna thank you woah
小方16.Lights Up (修改)徵信社
作詞:方大同.Fergus
作曲:方大同.Fergus

Wutcha be like
Its a good life
In the limelight
With your heart of gold
I could tell you bout it
Make you doubt it or we could try
release your mind and your soul
Wutcha feel like
Catchin spot lights
In the crowd life
Put ya on a show
You be thinking bout it
Cause you cant let it go
Oh baby
If ever you cant fight the feeling
When the music is right youll always be true
So stay close to me I can show you girl
Bout all of the things we can do
I got what you want
I got what you need
Just come out and see my world
Girl we gotta go
Girl we gotta leave
Turn the lights up
Put your shoes on
Get your groove on
Aint nobody stopping us now
Before the nights up
Put your suit on
Get your move on
Get on floor
I said Lights up
No other place Id rather be
Lights up
Get away for a while girl
Lights up
Leave your worries and fly away
Be the one who
You could run to
Bout all the things that
Are out of your control
I could tell you bout it
But you already know
Oh baby
If ever you cant fight the feeling
When the music is right youll always be true
So stay close to me I can show you girl
Bout all of the things we can do
I got what you want
I got what you need
Just come out and see my world
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網 
Girl we gotta go
Girl we gotta leave
Turn the lights up
Put your shoes on徵信社
Get your groove on
Aint nobody stopping us now
Before the nights up
Put your suit on
Get your move on
Get on floor
I said
Lights up
No other place Id rather be
Lights up
Get away for a while girl
Lights up
Leave your worries and fly away
Follow your way to the stars
Dont be afraid Ill be right where you are
We can go on like this forever,
and though were far apart
I dont care what the others say
Well share another day, baby
Im here to stay
Show me the way to your heart
Show me the way
Show me the way
Show me the way to your heart
Show me the way
Show me the way
Show me the way to your heart
Show me the way
Show me the way
Show me the way to your heart
Show me the way
Show me the way
Show me the way to your heart
I said Lights up
No other place Id rather be
Lights up
Get away for a while girl
Lights up
Leave your worries and fly away
Lights up
No other place Id rather be
Lights up
Get away for a while girl
Lights up
Leave your worries and fly away
Lights up
Lights up Lights up

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社徵信社

 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 z99999971 的頭像
    z99999971

    婦幼徵信社

    z99999971 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()